Üldtingimused

ÜLDTINGIMUSED


1. Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad Contigo.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Contigo Eesti OÜ (edaspidi Veebipood Contigo) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Contigo veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Veebipood Contigo jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel http://contigo.ee/tingimused.

4) Müüja: Contigo Eesti OÜ; juriidiline aadress: J. Vilmsi 41, Tallinn, 10126, EESTI, tel.: +372 580 64 641. KMKR number on EE101791328.


2. Hinnainfo

1) Kõik veebipoes Contigo toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja on eurodes. Kui ei ole teisiti osutatud, käivad kõik hinnad tüki kohta.

2) Hindade suhtes ei kehti eksitustest tulenev kahju. Veebipood Contigo ei vastuta neist vigadest tulenevate tagajärgede eest ja ettevõtet ei saa valesti näidatud hindade eest vastutavaks pidada. Juhul kui teatud tootele rakendus hinnaalandus või soodustused ja klient ostis toote vahetult enne selle soodustuse rakendumist, ei saa ta hinnaerinevuse suhtes mingeid hüvitamisega seotud nõudeid esitada.

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva pärast tellimuse vormistamist).

4) Maksed toimuvad alati eelnevalt. Pakk pannakse teele vaid siis kui makse on korralikult sooritatud.

5) Veebipood Contigo jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.contigo.ee.


3. Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.

3) Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina

4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt Maksekeskuse kaudu või ettemaksu arve alusel. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.

5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse ühe tööpäeva jooksul.


4. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood Contigo andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood Contigo poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood Contigole tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Iga tellimus on ostu sooritava kliendi nõustumine nende üldtingimustega. Peale ostu sooritamist saab klient tellimuse kohta kinnituse e-posti teel. Kokkulepe kehtib ainult siis kui veebipood Contigo on ostu sooritavale kliendile esitatud e-posti aadressile kinnitava e-kirja saatnud. Contigo-l on normist kõrvale kalduvate tingimuste korral õigus tellimustest keelduda.

4) Selleks, et muuta või tühistada tellimust, mis ei ole tasutud, kuid mille kohta olete kinnitava e-kirja saanud, ei pea Te midagi tegema.

5) Juba makstud, kuid mitte veel teele pandud tellimuse muutmiseks saate Te võtta ühendust meie klienditeenindusega kodulehe aadressil http://contigo.ee/kontakt/


5. Kohaletoimetamine

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood Contigo tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4) Veebipood Contigo ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Contigo ei saanud mõjutada ega ette näha.

5) Tooted tarnitakse neisse riikidesse, kuhu see veebileht tellida võimaldab.

Kui tellimus ületab 40 €, siis kohaletoomine üle Eesti TASUTA!.

Tarne toimub nii kaua kui laovarusid on.

Vigaselt esitatud aadressid on kliendi vastutus ja võivad tuua kaasa täiendavaid kulusid.

6) Pakkide kättetoimetamine Eestis võtab aega 1 kuni 3 tööpäeva.

7) Nimetatud tarnetingimused ei ole siduvad, vaid on esitatud indikatiivsetena. Viivitus tarnes ei anna alust tehtud ostu või makse katkestamiseks või kulude hüvitamiseks kliendi kasuks. Meil on õigus teha osalisi tarneid. Juhul kui kaupu ei suudetud tarnida või neid ei tarnitud, võib klient saada täieliku tagasimakse makstud summa ulatuses ilma intresside või muul kujul hüvitusteta.


6. Tagastamisõigus

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe Contigo kodulehelt http://contigo.ee/toote-tagastuse-ankeet hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

5) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood Contigo on nõustunud kaubale ise järele tulema.

6) Kohe peale seda kui oleme esemed algses seisukorras kätte saanud, makstakse Teie raha (v.a. saatmiskulud) sellele järgneva 30 päeva jooksul tagasi.

7) Kaup tuleks saata tagasi samas kasutamata seisukorras (sh sildid).

8) Saatmiskulud kannab klient; välja arvatud juhul kui vea tegi Contigo Eesti OÜ.

9) Juhul kui tooteid on kasutatud või neid on mingil moel kahjustatud, keeldutakse sellest lõigus lähtuvatest õigusest lepingu katkestamiseks.


7. Vääramatu jõud

1) Veebipood Contigo ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Contigo ei saanud mõjutada või ette näha.


8. Isikuandmete töötlemine

1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Veebipoel Contigo on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.contigo.ee.

5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.


10. Nõuandeid puhastamise ja hooldamise kohta

1) Contigo tooteid ei või kasutada mikrolaineahjus või sügavkülmas.

2) Ärge kasutage valgendil, klooril, abrasiivsetel ainetel ja/või tugevatoimelistel kemikaalidel põhinevaid puhastusvahendeid.

3) Peske kõiki kasutatavaid osi käsitsi seebivees. Loputage põhjalikult ja kuivatage. Hoiustage toodet alati ilma kaaneta.

4) Kui ostsite harjatud roostevabast terasest tassi (ümbris ei ole värviline või värvitud), võib selle ümbrist nõudepesumasinas pesta.

5) Kui ostsite värvitud ümbrisega tassi, soovitame me selle keret käsitsi pesta. Kaas sobib nõudepesumasinas pesemiseks.

6) Rohkem teavet oma pudeli hooldamise ja selle kasutamise kohta leiate kodulehel www.contigo.ee


11. Pretensioonide esitamise kord

1) Veebipood Contigo vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood Contigo poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood Contigo ja Tarbija omavahel kokku.

5) Veebipood Contigo ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume täita pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Ankeeti leiate siin: http://contigo.ee/toote-tagastuse-ankeet

7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.


12. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.